sâmbătă, 23 octombrie 2010

Nr 7


Eu sunt aia. Tinkerbell punkista :D Povestea? Eram la garsoniera unde stateam cu fratemiu si Fanleu si restul prietenilor :)) In fiecare seara ne rupeam capul. Intr-o seara a fost mai mult de atat. Si atunci ii cer lu fratemiu perna, mi-o aduce, o pun la el in brate si stand asa in cur pe canapea, pun capul pe perna. Si pentru 10 min am avut cel mai tare trip ever si cel mai bun feeling ever. Eram intr-o poienita roz. Totul era roz, florile, iarba, fluturii, cerul, norii, aerul. Eu bineinteles o zana de genu Tinkerbell :)) roz evident. Si mergeam eu asa prin poienita si din cand in cand mai dadeam din aripi si ma ridicam putin de pe pamant si iar ma lasam jos si iar mai zburam. Si in spatele meu ...ce crezi? Lasam abur roz :)) Si era un sentiment de bine, niciodata simtit pana atunci. Pana cand unul care era acolo a inceput sa vorbeasca, cu o voce pitzigaiata si m-a trezit. L-am urat maxim pe ala. L-am trimis acasa :)) Cand le-am povestit la astia au ras maxim:))
Pana atunci nu-mi placea culoarea roz, dar de atunci sunt filingoasa cu ea, nu o port dar am asa mici mici chestii roz. Si de atunci iubesc "poienita roz".
Candva o sa-mi fac un perete intr-o camera asa, o tinkerbell intr-o poienita roz, am si gasit poza exact exact ca in trip :)) Dar pana atunci, am facut tatuajul asta, care imi este foarte drag.

6 comentarii:

No Mo' spunea...

foarte frumos.
tu esti tare, ma!

smile with me spunea...

heheh merci :D:D

Unknown spunea...

:))) era dragut ca natura sa fie din vata de zahar ros :> :)))
vezi poate data viitoare iti iese :>

smile with me spunea...

hahaha da da, din vata de zahar roz :))

yry spunea...

si sa mai specificam ca ai si fanta roz :)

smile with me spunea...

dragutu de yry :*