duminică, 17 octombrie 2010

Nr. 2

Am stat si m-am gandit. Nu pot sa-mi las dorintele asa, sa fie doar niste cuvinte, trebuie sa le dau viata. Si atunci o sa le dezvolt putin pe cele implinite.


Cea mai faina melodie pe care am auzit-o vreaodata este asta:



Nu cred ca am auzit melodie mai faina decat asta, mai vie, mai plina de emotie. Mereu am zis ca melodia asta vorbeste cu mine si intelege tot. Si dupa ce am descoperit melodia acum foarte multi ani, am descoperit si artistul. Si atunci a devenit dorinta. Sa fiu prezenta la un concert al lui. Acum vreo 2-3 ani, aflu ca va tine un concert la Sala Palatului. Eu fericita maxim evident, gandindu-ma " eu voi fi acolo". E si o pevestioara funny pana la urma cum am si ajuns acolo. Fiind foarte fericita, impartasesc bucuria cu prietenii mei. Unul dintre ei fiind normal Fanelu :)) Si ce zice el "lasa frate,nu-ti lua bilet pt ca te bag eu". Bah nu fii nebun si nu te juca cu focu. El foarte sigur pe el. Zic bine mah hai sa am incredere in tine,dar de nu, pielea ta geanta va fi. OK OK. Ziua concertului, cu 2 ore inainte ma suna Fanelu ca domne are alarma si nu poate veni. Deci Cristina suge-te. Am fost maxim dezamagita, am plans maxim si l-am urat foarte tare pe Fanelu. Zamfir nu mai avusese un concert la noi de foarte multa vreme, aia fusese sansa mea. Intr-un final ma resemnez, dar tot il uram pe Fanelu. Dupa ceva vreme ma suna el si imi spune ca va fi un nou concert. Parca nu-l mai uram asa tare :)) De data asta si ajung la concert. A fost .... nu am cuvinte cat de minunat.

2 comentarii:

No Mo' spunea...

ce bine-mi face piesa asta...

smile with me spunea...

ma bucura :)