joi, 21 octombrie 2010

Nr 4


Aripile astea imi sunt foarte dragi mie. Mi le tot doresc de vreo 3 ani si abia anul asta le-am facut. Imi era si foarte teama de ace, de durere.
Dupa ce am stat in casa o lunga perioada de timp , datorita "raului" meu (inca nu vreau sa povestesc despre el aici) in momentul in care am iesit m-am simtit renascuta. Atunci m-am hotarat sa-mi fac aripile. Era un nou inceput, puteam sa fac tot ce nu facusem pana atunci si incepeam sa vad ce nu vazusem in 23 de ani, sa ma bucur de lucruri pe care le consideram neimportante vantul, frunzele, cafeaua pe Lipscani, mirosul primaverii.
Si uite asa, in februarie anul asta, dormeam eu asa pe la 2 la pranz. Ma trezeste "mai vrei sa-ti faci tatuaj?" "aaaaa da" "hai ca a venit baiatu" :)) Ma trezesc buimaca, imi fac un 3in1,in timpul asta "baiatu" isi pregatea sculele. Ma gandeam "mah esti nebun chiar imi fac" :)) Si chiar mi-am facut si le iubesc foarte tare si NU,NU O SA MA PLICTISESC DE ELE NICIODATA.

5 comentarii:

No Mo' spunea...

Sa le porti sanatoasa. Puteai sa iei o pereche si de la RedBull, cred ca erau mai ieftine. Foarte tare. Ai 2 :)) Ca-n postarea mea cu "nevasta-mea".

PS: nice nails :*

photokid spunea...

mishto...cand inveti sa zbori?

smile with me spunea...

@kid ... hahah am invatat sa zbor :P

@ no mo ... la aia ma gandeam, il am si pe al3-lea:P ieri am citit postul tau :D

Anonim spunea...

pasarica din pajura =)))

smile with me spunea...

say what?