luni, 11 octombrie 2010

Interzis


Deci o zi din saptamana oarecare, dimineata la 8, Universitate. Eu si doi prieteni, afara destul de placut pentru plimbare. Hai sa mergem pe jos pana la Gara de Nord. Super! Hai! Si ne-o luam noi asa usureanu pe jos. Universitate - Cismigiu - Kogalniceanu - dreapta spre Gara. Eh de acolo ne-am cam pierdut. Dar nu-i bai, hahaha caterinca. Stanga, dreapta, pe acolo,ba nu! pe acolo si tot asa. La un moment dat deja oboseala isi spunea cuvantul, nedormiti toata noaptea. Ma uit la ceas. Deja mergeam pe jos de 2 ore. Say what?!? OK OK caterinca dar hai sa ne-o luam spre casa si noi. Habar nu aveam unde ne aflam. Inttrebam noi pe cineva cum ajungem la Gara. Unul dintre desteptii de langa mine "nu domne nu stie ea! tot inainte trebuie sa mergem!" Si mergem. Ajungem la o mare intersectie, destul de cunoscuta spre deosebire de restul peisajului. Zic "bah!!! nu e bine unde suntem" " ete nu! bine ca stii tu" "las cristinica ca e bine" Eu tot nu vroiam sa plec din intersectia aia, pana cand ma dumiresc. Deci stanga Moxa - Romana, dreapta Universitate. Deci in momentul ala m-a luat capu.Eh cum mai baiatule sa ne invartim noi asa pentru 2 ore si sa ajugem fix de unde am plecat. Blonzi noi asa toti 3? :)) Cam da, a? Deci nu-mi puteam reveni, efectiv nu-mi venea sa cred. Prietenii cu pricina, se prind ei ca trebuie sa facem stanga si sa o luam pe Calea Grivitei. Imi arata ei o straduta "ba pe acolo trebuie sa mergem". Cand ma uit la straduta aratata, 2 semne mari de interzis. Eu in zapaceala mea zic, foarte foarte hotarata "bah voi sunteti nebuni,nu putem pe acolo, e INTERZIS" si dau sa plec :D Astia raman interzisi, eu fac cativa pasi, am simtit ca nu-s urmata si ma opresc "asteptati invitatie speciala?" "cristinica. noi suntem pietoni" :)) deci astia ramasesera masca,se uitau la mine ca la avioane. Nu era adevarat ce se intaplase. Adica nu are cum, nu? Ei bine ba da, dar nah, ce vrei se mai intampla, nu? :D:D

2 comentarii:

Unknown spunea...

:)) vai cat de aerieni ati fost :)) asta mi-a placut :d

smile with me spunea...

eram si noi obositi :D mai ales eu :))