joi, 6 ianuarie 2011

Gresit?

Am avut zilele trecute o discutie cu Fanelu, despre relatii, iubiri si tot asa si mi-am adus aminte de o alta discutie.
Dupa spusele cuiva, nu e bine ca arunc asa in stanga si in dreapta cu "iubesc" sau "te iubesc". Nu vroiam sa vorbesc despre asta, dar mi-am adus aminte. M-a cam certat Domnul ... hmmm trebuie sa-i gasesc un nick name .... (revenind dupa 10 min) sa-i spunem Domnul Scut. Ei bine da! Domnul Scut satul sa aud intr-o singura zi de prea multe ori " te iubesc! nu te cred! ba daaa! ba nuu! ba te iubesc! balbalba" a simtit nevoia sa se exteriorizeze "bah ia mai terminati-va cu prostiile astea! ce tot atata te iubesc? tu nu-l iubesti! iar tu nu ai ce sa crezi!". A urmat o mica teorie de cateva minute, eu m-am facut mica si l-am ascultat. Cum ca ... daca arunci asa cu ele, isi pierd din insemnatate si atunci cand le spui cu adevarat, nu mai au nici o importanta si nu mai esti crezut si ca nu ai cum sa iubesti pe cineva dupa 2 luni, cand nici macar nu este o relatie prin definitie, este o .... ah asta e alta discutie. Nu acum! Domnul in cauza, adica Domnul Adorabil, ca doar nu-l iubeam pe Domnul Scut :)) categoric impartasea aceeasi parere. Ma uitam asa la ei si ii vedeam cumva gri. Nu am continuat discutia, pentru ca Domnul Scut si-a incheiat teoria cu "hai sa nu mai continuam cacatul asta" :)) Si n-am mai continuat.
Acum ceva vreme ma certa cineva pentru ca eram exact asa. Eram un bloc gri de Bucuresti. Am scris si un post despre asta "Regula nr 1" Si asa este. Doar pentru ca TU nu ai cunoscut altfel, doar pentru ca TU nu ai primit altfel, doar pentru ca TU nu poti altfel, nu inseamna ca DOAR asa se poate sau ca doar asa e corect sau ca doar asa e adevarat. La fel de bine cum iubesti o melodie pentru ca iti da un feeling minunat, cum iubesti un miros pentru ca iti aduce aminte de cel mai tare moment al vietii tale, la fel de bine poti iubi pe cineva dupa 2 luni, fara sa fi atasat de el. Sau ai nevoie de motive? Pentru ca aveti impreuna o manie pentru acadele, nu este suficient? Pentru ca iti face 3in1 desi e rupt de somn si cu siguranta te injura maxim in gand, dar tot iti face, nu este suficient? Pentru ca te imbratiseaza atunci cand ai mai mare nevoie, pentru ca el stie cum sa tina in brate si pentru ca in momentele alea nimic nu mai exista in jur, nu este suficient? Pentru ca atunci cand il vezi iti da o stare de bine si liniste, nu e suficient? Pentru ca atunci cand sunteti in oras, si stie ca ai o problema si din cand in cand te mai intreaba "esti bine? sigur?", nu este suficient? Nu prea a? Trebuie sa treaca n ani, trebuie sa fim atasati, trebuie sa-i gatesc de cel putin 5 ori si sa-i spal 3 perechi de chiloti, eventual de mana, si trebuie sa primesc eventual sa dau, 10 telefoane pe zi cu "ce faci?" "dar ce faci?" si mai ales cu "unde esti?". Domnul Scut a avut insa dreptate cu un lucru. Nu trebuie spus ORICUI.
Ma bucur ca nu-s asa, ma bucur ca nu mi-am pus limite de genu si ca am libertatea de a iubi pe cine vreau, cum vreau eu.

2 comentarii:

photokid spunea...

BIG LIKE !!!

smile with me spunea...

ce ma bucur cand amm dreptate :D adica, chiar am, nu? :)