vineri, 31 decembrie 2010

For all girls



Cineva a plecat cu aproape toate lucrurile mele. Si nu a lasat nici macar un bilet. Ce poate face cineva cu lucruri fara valoare intr-o piata? Ai primit ceva pentru lucrurile mele? Hey man!!! Unde pleci cu toate lucrurile mele? Astea-s lucruri importante pentru o femeie, am nevoie de ele pentru a comenta pe seama lor. Cineva a plecat cu aproape toate lucurile mele. Eu le-am dat decat originalitate si stil lucrurilor mele. Astea-s ale mele! Lucruri personale! Acum, da-mi lucrurile inapoi! Vad cum vrei sa-mi stergi sambetul, cum stau cateodata cu piciorele departate pentru a-mi lasa poala sa vada lumina. Am picioarele delicate si sarutul capricios si trebuie sa le ofer celui ce-mi este drag. Ma poti avea doar daca ma ofer. Si am facut toate astea pana ai fugit de un lucru bun. Si cu cine m-ai lasat? Cu o bitch with a bad atittude. Imi vreau lucrurile inapoi! Imi vreau limbajul taios inapoi. Vreau propriil mele lucruri. Le iubesc atat de mult. Cineva aproape a plecat cu toate lucrurile mele si eu am ramas pe loc, uitandu-ma la mine. Nu a fost un spirit cel care a plecat cu lucrurile mele. A fost un barbat mai rapid decat inocenta mea. A fost un iubit, caruia i-am facut prea mult loc. Aproape a fugit cu lucrurile mele! Si cel care a fugit cu ele, nici nu stia ca deja le are. Eu tot tip "astea-s lucrurile mele!", iar el nici macar nu stie ca le are. Cineva aproape a plecat cu mine. Cu mine!
Unul din lucrurile de care nu am nevoie este o scuza. Am avut parerei de rau care m-au intampinat la usa. Nu stiu ce sa mai fac cu ele. As putea sa arunc o parte din ele, nu pot sa mai ajung la hainele din dulap din cauza parerilor de rau. O sa pun un semn pe usa " daca vii pentru a spune ca-ti pare rau, mai bine du-te in alta parte. mie nu-mi mai folosesc scuzele". Le-am lasat pe "imi pare rau", "nu am vrut", si pe "de unde sa stiu" sa se plimbe pe o alee intunecata. Voi face exact ceea ce vreau eu si nu voi regreta nimic. Lasa un "imi pare rau" sa-ti aline sufletul. Eu mi-l voi alina cum stiu. Vei face mere lucruri, apoi vei spune "imi pare rau". Imi sare inima din piept cand aud ca-ti ceri iertare. Nu voi fi draguta, voi ridica tonul, voi tipa, voi sparge lucruri, ma voi enerva, iti voi spune toate secretele tale in fata si nu-mi va parea rau. Poti sa-ti iei toata vina, toata murdaria si sa faci ce vrei cu ele. Dar nu mi le da mie. Data viitoare recunoaste ca esti rau, recunoaste ca esti josnic, un "usuratic" fara cale de intoarcere.
M-am intrebat "cum am putut sa las sa se intample asa ceva?" Am realizat ... ca-mi lipsea ceva. Ceva promis! Ceva atat de important. Atingerea unor maini ... degete, langa fruntea mea, puternice, racoroase, in miscare. Care m-ar face intreaga, mi-ar da sens. Puritate. Deschizandu-ma pentru mine. Imi lipsea ceva. Ceva promis.
Iubirea mea este prea frumoasa pentru a-mi fi aruncata in fata. Iubirea mea este prea melodioasa pentru a-mi fi aruncata in fata. Iubirea mea este prea "saturday night" pentru a-mi fi aruncata in fata.
Aminteste-ti asta cand un barbat va incerca sa plece cu toate lucrurile tale.

Niciun comentariu: