miercuri, 29 decembrie 2010

Update


N-am mai fost de ceva vreme p-aici si-mi era dor. Mi-a placut mie poza asta, chiar daca nu are nici o legatura cu postul. Draguta, nu? Pai da!
Deci ce am mai facut? Pai stau cu Babi Blonda. Si e genial frate :)) Nu te plictisesti gen niciodata si aflii lucruri noi si interesante. Eram intr-o seara la un prieten. Si ma suna Babi sa iau paine cand vin acasa. Zic bine. Pana sa inchid, Babi entuziasmata imi zice ca a gatit. Ce? Paste. Zic buuun cu sos alb sau rosu? Pai nici nici, ca am pus din ambele. Zic aorlo :)) Si cu ce le-ai facut? CU DE TOATE. Scanez repede frigideru in mintea mea, nu prea dadea bine. Si atunci, o intreb "pai ce ai pus". Si baga Babi " paste, carne de pui, carne de curcan, sos alb, sos rosu si ... o punga de legume congelate" Say what?? Ai pus legume? Nu te creeed :)) Ei bine da. Si cum sunt? Foarte bune!!! Mda ... nici nu ma indoiesc. Ajung acasa, Babi sa puna masa. Zic stai asa fata mea, ca nu prea imi e foame, doar gust putin. Nah, sa nu dezamagesc fata. Si gust pastele CU DE TOATE. Bai baiatule! Nu se putea, nu aveai cum. Dar lu' Babi i-au placut.
Invatam multe lucruri impreuna. Eu am invatat sa nu fac niciodata paste cu legume, Babi a invatat sa dea jos muzica de pe net, sa trimita un link, sa share-uiasca o poza. Suntem ok!
Ajung intr-o seara la o reuniune. Printre prieteni era un tip, necunoscut mie, look de bad boy. Nice asa. Se apropie bad boy si intra in vorba cu mine. Dupa voce cam gay-utz asa. Ma intrebam daca se pupa look-ul cu vocea. Nu prea! In fine, la un moment dat ma intreaba "care este cea mai frumoasa amintire a ta din copilarie?" Ma intrebam daca vorbeste serios Vorbea serios :)) Ii raspund, in speranta ca va depasi momentul ... ei bine NU! Si continua "dar care este cea mai frumoasa amintire a ta din gimnaziu?" Bah esti nebun? :)) Exact setul asta de intrebari il primisem de la altcineva cu ceva vreme in urma. In fine, cum mah asa intrebari? Esti retard?Raspund sec "n-am facut gimnaziul" "pai cum??" "pai ma scuzi, ma duc la baie". Clar omu era "legator" cu asa intrebari. Deci pas :)
Eh si uite asa au venit si sarbatorile. Ce-i drept cu mai putine mesaje anu asta, pline de caldura si bunatati pe masa. Nu vreti mai bine sa vi le bagati in anus? Si cu tot cu masa daca se poate? Mutumesc :)
Ies intr-o seara in oras cu Domnul Adorabil si un prieten al lui. Doi sinucigasi :)) In fine, am aflat ca poti fi si sexy cu ceva kilograme in plus. Cel putin asa sustinea prietenul Domnului Adorabil. Tare sa te uiti la o gajica de genu si sa spui "ba ce buna e aia" :)) N-as putea, sau poate cele care erau in zona nu m-au gadilat nicaieri. Oricum tare sa fi asa, sau cel putin mie mi se pare interesant. Ah da! Mai era si "femeia vampir", nu tocmai o caprioara. Fizic era pe placul prietenului, dar gura tipei era pe placul Domnului Adorabil. Doar avea mushi la gura :))
Abia cand am ajuns acasa mi-am dat seama ca era Ajunul Craciunului si atunci cand eram mica ma chinuiam sa stau treaza sa il vad pe Mosu. Bineinteles ca nu reuseam niciodata. Acum mare, pot sta treaza, insa imi doream sa adorm.
In cele din urma Craciunul. Seara absout geniala. Ne strangem la fratemiu. Prieteni pe care nu-i mai vazusem de ceva vreme, deci eram maxim de fericita. Fane - cel mai tare pompier, Fucker-ul, eu - imblanzitoarea de tigrii, Grasu - castigat la pufuleti, Broscoi - un personaj absolut genial si Mimi Ionescu - prietena lu fratemiu si bineintele restul lumii :)) Fane devenise cumva printesa lu Grasu, Grasu vroia sa dea shot-uri cu orice bere, vin, wisky, pana si cu suc :)) Mimi Ionescu era cu ochii in 14 sa nu se verse ceva, sa nu fie muzica prea tare, Fucker-ul avea grija ca muzica sa fie tare, iar eu ... eu ma simteam excelent. Asta pana pe la 3 cand altii au considerat ca ne-am simtit bine prea mult ... dar nu are rost sa povestesc despre asta.
Aceste fiind spuse astept cu nerabdare Revelionul, vorba cuiva "mai e un pic pana la marele nimic".

4 comentarii:

Unknown spunea...

dar cea mai frumoasa amintire de cand erai bebeluuuus? :)))))
chiar exista oameni de genu la peste 20 si ceva de ani? :))))

smile with me spunea...

you have no idea :))

No Mo' spunea...

Da' painea... painea pentru paste ai luat-o? Adica erau prea multe "de toate" si nu va ajungeau spaghetele? :))

Amintirile ma rascolesc, amintirile ma chinuiesc... Nu mai supooort :))

smile with me spunea...

Iti dai seama ca am luat-o. Nush daca Babi a mancat cu paine, dar eu sigur friptura DA :))