sâmbătă, 13 noiembrie 2010

No name

Ma tot chinui de ceva vreme sa scriu postul asta, dar mereu m-am luat cu altele. So here it is now. Majoritatea prietenilor imi tot spun sa-mi vina mitea la cap si sa ies si eu cu baieti normali, sa las bad guys, ca deh am si eu o varsta. Ce inseamna tip "normal"? Pai cu un job stabil, camasa, care a avut o lunga relate, balarii de genu. Si atunci ce ma gandesc eu? Hai mah sa vedem cum e, sa ascultam sfatul prietenilor. Si scanam, si gasim tipul de 27 de ani, job stabil, fosta relatie de 8 ani si incepe treaba :)) La prima intalnire nimic de comentat, nu m-am prins cum sta treaba. Parea bine asa. Urmeaza a2a intalnirea, care a fost cumva asa pe fuga. Urmeaza a3a intalnire, deja incepea sa isi faca prezenta normalitatea. Si atunci incepe cu intrebari "stii sa gatesti?" "speli?" "faci curat?" Hmmmm, nu e prima oara cand sunt intrebata asta, dar asa dintr-o data? Seaca intalnire, no fun, no caterinca, nada. Eu ma gandesc iar la prietenii mei, cam ezitam cu a4a intalnire. Il sun pa Fanelu, sa ne consultam, sa vedem. Zic bah omu e dubios, nu rade, nu face o caterinca, imi povesteste de marea lui cariera si mancarea preferata. Fanelu imi zice "pai normal, cum sa-ti placa tie? tu cum vezi scursura societatii sari pe el I LOVE YOU MAN" :)) Mda, bine bine hai sa mai incercam. Si asa urmeaza a4a intalnire. Ah sa nu uitam ca dupa a2a intalnirea a indraznit sa ma tina de mana, iar dupa a3a sa ma pupe pe gura, a se nota NU sa ma sarute. Cum frate sa ma pupi? Adica prima oara gen si tu nu ma saruti? Ma pupi? N-am vrut sa ma duc cu gandul mai departe, ma bucuram ca exista fuck friends :)) Si asa urmeaza a4a intalnire. Deja descopeream chestii noi si scary. Toate povestile lui despre iesiri la terase, cluburi, whatever, erau de acum 7-8 ani, cand era in facultate sau pana sa-si inceapa marea relatie. Si ma gandeam, voi in 8 ani ati facut ce? Ati fost unde? Nicaieri? In fine, poate nu am eu capacitatea de a intelege chestii asa profunde. Apoi, incepe marea discutie cu cacaturi ipotetice. Adica: "ipotetic vorbind, stati impreuna, te trezesti dimineata sa-i pregatesti micul dejun?" "ne trezim la ore diferite?" "da, el mai devreme" "atunci no way" :)) Evident, nu i-a placut raspunsul meu. Apoi urmeaza o serie de intrebari lejere "iti plac copii?", " ai rabdare cu ei?", "te intelegi bine cu parintii?" Apoi are o noua revelatie " ipotetic vorbind, te trezesti sa-i faci pachetul?" Eh in momentul ala m-a pierdut. Sa-i fac pachetul? Ce-i ala? :)) Nici macar nu aveam notiunea de pachet. Are you fucking retard?? Caterinca care nu a existat in primele 3 intalniri, era acum la maxim. Nu te oprii!!! Mai spune-mi!! Mai vreau !!! Si el continua "ipotetic vorbind, te superi daca in fiecare week-end el se duce la prietenii lui?" "singur?" "da" "mereu?" "da". Da ce-ai frate? Iti e rusine cu ea? Ei bine, nu. De fapt mi-a explicat: acolo se intalnesc doar baieti, si normal ca baietii vorbesc urat si ... nu are ce sa caute o fata acolo, sa auda ea vorbe vulgare. Ma uitam la el si ma intrebam daca exista, daca e real. Era :)) Clar nu mai rezistam, si atunci ii povestec cum ei se intalnesc acolo, asa prietenii mei se stranga la mine, majoritatea baieti. Reactie "pai ... si .... vorbesc asa urat??" zic NU! VORBIM asa urat! Eh in momentul ala mai avea un pas pana la infart :)) Cum mai baiatule asa? Eram maxim de surprinsa. Atat de limitat? Pacat. M-am scuzat frumos, m-am ridicat si am plecat. Nu inainte de a-i spune, ca de cand a avut el o prima intalnire, acum 8 ani, muuuuulte s-au schimbat. Cu siguranta va intalni o fata care se vede nevasta sau genul ala de nevasta si vor trai fericiti impreuna. De atunci m-am lecuit de tipi "normali". Raman tot la genul meu de barbat "scursura societatii". Are aproape de toate, ii lipseste prostia, ochelarii de cal si ingraditul societatii. Dar cred ca voi putea trai fara ele. Asa ca dragi prieteni, cand va mai mananca in cur, nu ma mai scarpinati pe mine, ci pe voi :)) Va pup!

8 comentarii:

No Mo' spunea...

"Nu inainte de a spune, ca de cand a avut el o prima intalnire, acum 8 ani, muuuuulte s-au schimbat."
Imi amintisi de o faza din Grumpy Old Men:
El: Ai prezervative? Stii... HIV...
Ea: Nu. Dar cand ai facut sex ultima oara?
El: Prin 74'.
Ea: Eh, atunci nu ne trebuie...

Sa stii ca eu am cate putin din mai multe. Si-n camasa sunt scursura, si-n blugi largi sunt "normal" :)) Si cred ca pup din prima :))

No Mo' spunea...

Ah:
1. infarCt
2. stii ce inseamna "duma" in tiganeste? :)

smile with me spunea...

aahahaha tare aia cu 74 :))
NU oricum esti imbracat trebuie sa fii scursura :))
ce inseamna "duma" in tiganeste?

No Mo' spunea...

"Vorba". E si un vers al lui Deceneu "Care-i duma acuma? Leule, manca-mi-ai puma". Si apropo de versuri: half woman, half amazing are legatura cu versul din "Nas Is Like"?

Da, ma. Ma recomanda multe, si ma recomand eu. Tre' s-o-ncercam si p-asta :) Ti-am zis eu ca suntem oameni misto.

smile with me spunea...

Tare, habar nu aveam ce inseamna, de fapt nu stiam ca inseamna ceva in tiganeste :))

Bun asa cu recomandari :)) si da da da suntem oameni foarte misto, trebuie adunatura :D

smile with me spunea...

p.s. "half woman, half amazing" de acolo vine :P

No Mo' spunea...

Pai daca stiu cu Nas si Premier... merit o ceva... o bere, o tequilla, un After Shock (as prefera ultimul). Si ne dam unul la altul pana cadem jos. Dup-aia vedem cine pe cine cara la taxi. Si dupa asta... putem avea prima intalnire la care poti vorbi cat de urat vrei :) Cat mai urat posibil.

No Mo' spunea...

Lectia 2:
Gadjo - tip, baiat. Vezi filmul Gadjo Dilo. Iar Dilo e nebun. De-aici dilau. Iar sandilau cred ca vine de la "sean dilo" - esti nebun.
"Sean sukar" e "esti frumos, frumoasa".
Si mai e una: Benga e la ei Diavolul. De-acolo bengos - dracos. Sunt D.D., asa-i? :)) Imi plac limbile (stricto sensu! deci nu extrapola :)) ).