luni, 22 noiembrie 2010

Comunista


Mai nou am aflat ca sunt comunista. Pai cum? Pai hai sa povestesc.
Acum cateva zile ma intalesc cu un prieten. Si din una in alta ajungem sa vorbim despre relatii, barbati si femei. Eu incercam sa-mi sustin punctul de vedere. Si anume: realtiile is faine si ca daca am o relatie sunt fidela. El incerca sa ma convinga ca nu e asa. Si nu numai ca nu e asa, dar nu e BINE sa fi asa. E bine sa ti-o tragi cu toata lumea, cu cine vrei, oricand vrei, chiar daca ai relatie si iti este bine acolo. Pentru ca asta conteaza cel mai mult in viata - sexul. El este casatorit si are o amanta. Bine, o amanta oficiala. Iar amanta si-o mai trage cu nu stiu cati. Si e absolut normal sa fie asa. Si e bine ca e asa. Eu in continuare imi sustineam parerea. Relatiile mele nu au fost cu batai de cap si cu sufocari. Una singura a fost cu batai de cap, dar acolo e alta poveste. Restul au fost misto si faine. Dar cred ca pentru asta, trebuie ambii participanti sa fie cumva la fel. Altfel, se ajunge pe carari total diferite. Si incep sa se doreasca lucruri diferite si atunci apar bataile de cap. Am avut noroc sa intalnesc barbati misto. Barbati care erau capabili sa inteleaga ca intr-o zi pur si simplu nu am chef de el, dar asta nu inseamna ca nu-mi mai e drag, ci pur si simpu vreau o zi a mea. E mai misto sa stii ca e cineva langa tine. Sa stii ca daca vrei sa iesi in club, iesi cu el, si va rupeti capul si dimineata pana ajungeti acasa, incepeti tachinatul sexual :)). Ca daca vrei un week-end fara lume, il ai pe el, si stati toata ziua in pat profitand de corpurile voastre. Dar si daca ai nevoie de un umar puternic, il ai pe al lui. Ca daca 3 zile nu ai chef de el, e ok si nu se supara si nu intelege gresit. Nu e mai ok asa, decat sa te intinzi cu 15? Decat sa ti-o arzi in 15 intalnirii, care mai de care mai anoste, mai plictisitoare, mai fara haz? Nu e parca mai ok asa? Ba eu cred ca da. Relatia pentru mine nu inseamna sufocare, nu inseamna legare de calorifer, nu inseamna stop vietii sociale. Ca daca e vorba doar de sex, exista fuck friends. Am si fuck friends, dar la un moment parca e sec asa. In fine, si dupa ce am sustinut toate chestiile astea, mi s-a spus raspicat: esti comunista! Am ramas interzisa. Efectiv fara cuvinte. Say what?!? Eu? Cum bah sunt comunista cand ... NU SUNT :)) Nu frate esti! Ai ramas in urma. Suntem in democratie si trebuie sa intrii si tu in rand cu lumea. Adica sa devin tarfet a? :))
Cum sa gandesti asa? Ma intrebam eu asa in mintea mea ... pai si atunci de ce te-ai casatorit? Ca sa faci copii? Ca sa fie cineva care are grija de ei, iti spala, iti calca, iti face de mancare? Ea nu comenteaza nimic, desi stie despre infidelitatile tale, doar pentru ca tu esti barbat si aduci banii in casa? Nu cumva asta e comunism? Ca daca ma gandesc la mine, care sunt "comunista", imi doresc copii foarte tare, dar nu sa ma si casatoresc doar pentru ca trebuie. Sau ca asa e normal, mai intai nunta si apoi copii. As putea trai o viata linistita si fara acordul primarului. Desi ideea de mireasa, de rochie ma incanta. Deh in adancu sufletului sunt si eu o mica printzesica. Dar nu ma vad alergand acolo, doar pt ca e un must sau am o varsta sau pentru ca trebuie sa ducem realtia la un next level.
Dar astea sunt doar gandurile unei comuniste care traieste in democratie cu greu. Sper sa intalnesc sau sa reintalesc un comunist ca mine, care vede viata de relatie la fel de gri sobolan :))
( nu are nici o legatura dar "gri sobolan" mi se pare cea mai naspa culoare si urasc culoarea datorita denumirii evident, daia am si folosit acum pentu a descrie cel mai naspa lucru cu putinta ). Si sa aratam lumii ce bine e sa fii comunist. Ah da! Trebuie sa fie si mare, sa-l tabaceasca pe idiotu de mai sus :D

Niciun comentariu: