sâmbătă, 21 august 2010

Get it?





Alexandru
pai erai tu nascuta cand era la moda melodia asta?!

Me
care melodie?

Alexandru
rolling stones

Me
pai toate melodiile care iti plac tie sunt din ultimii 20 de ani?

Alexandru
cand asculti o melodie ...o asculti pt ca simti ceva ai amintiri legate
si da....

Me
cand asculti o melodia,asculti linia melodica, versurile, mesajul nu anul cand a fost compusa

Alexandru
ce zic eu si ce intelegi tu
eu am zis ca erai mica cand a fost scoasa melodia
atat...nu ca nu ai voie ....ce asculti tu din muzica de fapt
si altele..

Me
si ce legatura are faptul ca eram mica?am descoperit-o cand eram mare

Alexandru
am uitat tu esti vesnic tanara...te misca mai mult o melodie de genul
si veche...mai ales daca ai amintiri legate de perioada aia..macar de ziceai
da domne pe vremea aia se facea muzica ...daia ascult mai vechi
be cool
ca nu ne facem observatie reciproc...doar socializam...

Me
pai tu ai zis de varsta mea si asta nu are legatura

Alexandru
pai asta e...eu stiu niste melodii vechi care tu nu le stii
deci?

Me
si?

Alexandru
si tu nu....

Me
si insisit ... si??

Alexandru
nu mai insista...ca nu prea ajungi departe cu ea....atat ca ma intrebam de cata vreme stii melodia
sau cand ai descoperit-o prima oara...

Me
imi plac explicatiile tale
acum ceva vreme

Alexandru
si mie ironia ta...
asa neslefuita

Me
imi place sa ma las slefuita des si putin decat o data si de tot

Alexandru
ziceam de ironia ta...care iese prea mult in evidenta...ziceam sa o mai slefuiesti ...asa incat sa nu mai fie asa de evidenta

Me
ironia e a mea, deci e despre mine, iar cateodata e bine sa fie evidenta ... ajuta

Alexandru
nu e despre tine...e inspre mine...
daca era despre tine toate bune si frumoase
nu prea pari evidenta...
cel putin nu ma convingi cu nimic

Me
mai evidenta de atat nu pot, oricat mi-as dori

Alexandru
asta inseamna ca esti o persoana buna...
si iar nu se leaga niste chestii
ori esti ironica ori esti cu bun simt
ca nu ai cum sa le ai pe amandoua in acelasi timp

Me
ironia nu inseamna nesimtire

Alexandru
http://www.youtube.com/watch?v=ccenFp_3kq8&feature=search
ia cu o melodie..
mie imi ajunge discutia
fii cum vrei ...dar raspunde sa inteleaga si capsorul meu ala mai greu

Me
intreaba-te daca erai nascut cand a iesit piesa ce mi-ai dat-o si o sa intelegi

Alexandru
eram...si vezi ca aascult muzica din fasha...
eu sunt mai ciudat
mi se punea muzica sa tac...
plus ca de ziua mea la 5 ani am primit mare linie
nu masinute

Me
atunci ma scuzi, nu stiam aceste amanunte, altfel ti-as fi raspuns mai scurt la inceput "suntem diferiti"

Alexandru
sincer faza era ca nu ma asteptam sa mai asculti altceva in afara de electronica

Me
eu nu prea ascult electronica acasa, poate la un eveniment da, dar in rest ...

Alexandru
i'm glad

Niciun comentariu: