vineri, 20 august 2010

Ala micu


Ala micu, este my very best friend Fanelu :D Unul dintre cei 3 prieteni care ma cunoaste poate cel mai bine. Ne si stim de vreo 10 ani asa, probabil e si normal. Pe parcursul relatiei noastre evident ne-am tot certat de multe ori, dar tot de atatea ori ne-am si impacat. Desi, de fiecare data zic " bah! sa nu mai aud de tine!!!" :)) Dar Fanelu stie el asa cum sa ma impace :D
De data asta chiar am crezut ca e for good, oricum niciodata nu am facut eu primul pas spre impacare. Anyway, si-a ars-o mult prea aiurea. Ma suna el acum 2-3 sapt sub nush ce pretext, bineinteles ca a primit un mare flit :)) Zilele trecute ma intreaba fratemiu daca amvorbit cu el, ca vezi doamne trebuie sa-i dea nush ce si ca trece pe la noi. Zic hmmmm prostu vrea sa ne impacam :)) a simtit el ca e groasa si baga la greu. Pana acum era suficient un telefon. Vine Fanelu, eu nimic batz toata :)) Intra ma saluta cu "sarut mana" bah esti nebun? :)) Bea el o bere, doua cu fratemiu la el in camera, nici moarta nu as fi zis ceva :D Dau sa ma duc pana la magazin Fanelu tzipa dupa mine "bah tot aiurea ti-o arzi?" raspuns "mori bah" :)) Ma intorc si dau nas in nas cu el pe hol si evident incepe o mare discutie. Si oricat am fi tzipat unul la celalalt, cumva era evident ca ne simtim mult mai bine pentru simplul fapt ca vorbim, chiar daca tzipam :)) Si uite asa isi ia Fanelu berea, se muta la mine in camera si vorbim pana dimineata la 6 cand a plecat la munca. In interiorul meu ma simteam foarte bine pentru ca ne-am impacat insa nu am si zis, el insa da si se vedea pe el ca este fericit. Imi fusese dor sa stau cu el de vorba, sa-i povestesc prostiile mele, sa ii aud prostiile, sa ma iau de el, sa mergem in club A, si cu toate astea nu as fi sunat niciodata. Norocul meu mare este ca el chiar ma stie si trece cu vederea orgoliul meu.
Oare daca nu venea el la mine, pentru ca la telefon si-a dat si el seama ca nu o sa mearga, ne mai impacam? Chiar lasam asa sa treaca? Idiot me

Niciun comentariu: