joi, 8 iulie 2010

Mori!!!


Nu mai pot cu speranta. Sa moara speranta. Frate deci speranta e cel mai de cacat lucru care i se poate intampla unui om. Si desi stie ca nu poate, ca nu va obtine, ca nu merita ca ... el tot spera. Si desi i se inchid usile in fata de o mie de ori, el tot gaseste o portita, si spera iar. Si va spera pana in ultimul moment, pana si pe patul mortii el tot va spera la cacatul ala, si daca nu, va incepe sa spere ca "dincolo" va fi bine. Desi nu va fi. Pentru mine va fi, am un loc asigurat in rai :)) eh asta e alta poveste :D Asa ... am un prieten sta cu o tipa de 1 an jumate si femeia e de cacat, dar el s-a atasat si tot spera ca va fi bine,desi stie ca nu va fi niciodata. Si prietena lu fratemiu, e cu el de 3 ani si e de cacat pt ea, dar tot spera ca va fi bine, si iar nu va fi. Si mai am un prieten care are un loc de munca ok si tot spera ca va fi promovat, pt ca omu chiar merita dar iar ... Si tot asa. Desi suntem oameni, gen fiinte rationale, ar trebui, atunci cand ne dam seama ca nu se va intampla ce ne dorim, sa abandonam gadul, sa cautam altceva, nu sa ne agatam de rahatul ala care nu se va intampla niciodata. Le am si eu pe ale mele, "agataturi" de genu, si la fel frate cateodata nu pot sa le dau pace. Si ma enerveaza si ma consuma si tot asa. Si toate astea, din cauza sperantei. Deci in conluzie sa moara speranta

Niciun comentariu: