luni, 5 iulie 2010

Fructul pasiunii


Deci nu e vorba despre vreun afrodisiac, este vorba despre o bere cu acel fruct. Cea mai buna bere ever. Bineinteles ca toti tipa in gura mare E PISAAAAAT. Ei bine, NU E!!! In fine,nu despre asta vroiam sa vorbesc.
Deci vineri seara. Ma suna Fanel "hai in club A". Hai naibii cum sa nu :)) Si ajungem noi doi in club A. Daca tot am descoperit noua bere (singura pe care pot sa o beau except salitos) ii dam cu bere. Si dai dai dai :)) pana am baut vreo 7-8 beri. EEEE seara era deja tare mijto :))Multe intamplari haioase. Gen (cineva o sa ma injure cu gen, dar frate sunt in program) asa ...gen ... trece pe langa mine un lil man, bah baiatule mic intelegi? gen mai mic decat fanelu:)) eu 2m cu tocuri :)) lil man exclama "baaa esti inalta rau" si pleaca :)) dupa ceva timp acelasi lil man se intoarce "da frate! tu chiar esti inalta" si pleaca iar. In timpul asta un oarecare il intreaba pe fanelu "pot sa dansez si eu cu prietena ta?" fanelu se uita la mine, omu nu prezenta potential, se prinde deci ii raspunde "ba nu!!!" :))Frate dar ne gandeam noi asa cu creierul inmuiat in alcool, daca chiar eram impreuna? Unul mai tupeist il ignora total si mi se prezinta :)) fanelu il bate pe umar "alooo prietene ce faci???" La care omu i se prezinta si lui :))) WTF??? Printre piese foarte tari si inca ceva beri, apare ala micu mah. Da cu ochii de mine, se uita el asa de jos in sus la mine si exclama iar " baaa am crezut ca ai plecat!!!" :)) eh cum sa nu-i iubesti? n-ai cum si atunci ... ce crezi? ii iubesti :))Fanelu si el sa faca o ghidusie ceva, dar nah femeile mai simtite, se gandeau probabil ca suntem impreuna. Deci Fanelu ramane fara ghidusii :))
Si atunci, dimineata la 6 cand am parasit minunata locatie are loc urmatoarea discutie intre mine si fanelu:
- ba!!! nu te mai iau niciodata cu mine in club!!!
- de ce frate?? :(
- plm, nu pot sa fac nimic de tine!!!
- hai faneluuu, ca erau naspa!!! nu fii nebun ca iti vreau binele :D
- asta micu al meu te uraste

2 comentarii:

No Mo' spunea...

Deci: genial ala micu'! :)) "Ba, am crezut ca ai plecat" :))
Si tu tot la 6 pleci din Club A? Bine-asa.

smile with me spunea...

Acum nah ce era sa fac :D era fun asa acolo, ala micu putea sa mai rabde :))