joi, 1 iulie 2010

Duuude



Deci cea mai tampa iesire in oras ever. Cum sa vorbesti juma de ora despre cum a ras unu sau de ce a ras el, pt ca femeia a fost asa tampa incat nu s-a prins. Si era nedumerita. Si trebuia domne sa stie si ea. Si uite asa ma uitam la cei 4 din fata mea cum discutau de ce a ras unu dintre ei. Duuude you are fucking unbelievable!!! Ok! Am inteles! Femeia arata bine, vrei sa futi bunaciunea, dar de ce sa si socializezi cu bunaciunea? De ce sa ii oblici si pe altii sa socializeze cu bunaciunea?Nu e ok! Gen nu stii regulile de baza. Vezi bunaciunea, te convingi ca bunaciunea e tampa, futi bunaciunea, la revedere bunaciune :)) O vrei si mai tarziu? Socializezi cu ea gen mess, ge telefon dar exclus oras. Duuude stai chill gen

5 comentarii:

Andy - Micutul Porc spunea...

Pana la "gen"-ul de la final m-ai distrat :D cu ala m-ai flescait total :))

You just don't get the amazing male psychology :))

smile with me spunea...

daa i just dont get it :)) lumineaza-ma te rooog :D

Andy - Micutul Porc spunea...

Pana mea, e la fel de simpla si banala ca si cea feminina, doar ca putin altfel. N-as putea sa-ti spun aici, ca vede lumea, si unde ar mai fi avantajul meu? :D

Pe.Seu. De ce scrii asa de rar?

smile with me spunea...

Pai da,si la noi e la fel ... si tot nu ies in oras cu bunaciunea tampa :)))
Am fost asa intr-o linie continua, monotonie ....
P.S. baga in privat

Andy - Micutul Porc spunea...

Aaaaa .... baga tu in privat, ca eu sunt la munca si n-am cum sa vaz de mail aveai matale. Du-te la mine pe blog si da un click pe cacatul ala de iconita cu Im Online din bara din dreapta :)) si poate ma lamuresti cu ocazia asta si care era faza cu aia cu relatiile ... sunt porc nu elefant! :)) (apropo de memorie)