luni, 11 aprilie 2011

Fara nume

Mi-a fost dor de aici. N-am mai fost de ceva vreme. Cand se aduna multe chestii le asez aici, si fac loc pentru unele noi. Acum s-au adunat iar multe. Nu, nu, nu rele, ci bune, constructive, teorii ale mele, invataturi ale mele. Cineva le-a pus intr-o ordine, eu o sa le pun in alta. Am învăţat că nu contează CE ai în viaţă, ci pe CINE ai. Mi se par atat de seci oamenii care se rezuma la "CE". Mi-ar fi placut sa gasesc alt cuvant acum petru ai caracteriza, altul decat "seci", e prea des folosit si nu mai are aceeasi rezonanta si putere. Si revenid la acei oameni, parca irosesc o viata. Le-a fost data o viata iar ei o irosesc, o pierd. Am învăţat că trebuie să te desparţi de cei dragi cu cuvinte calde. S-ar putea să fie ultima oară când îi vezi. Oare pentru ca nu-mi place sa ma cert? Sau oare pentru ca atunci cand m-am despartit de cineva drag, am fost zid? Sunt curioasa cand o sa gasesc raspunsul la miile de intrebari din capul meu. Frica imi este ca voi gasi mai multe raspunsuri sau raspunsuri care nu imi vor placea. Am învăţat că poţi continua încă mult timp, după ce ai spus că nu mai poţi. Mi s-a intamplat de 3 ori sa spun NU MAI POT. Si de fiecare data am putut, si de fiecare data am ramas surprinsa. Nu numai ca am putut, dar am devenit si mai puternica. Surprinzator printre alte lucruri care m-au ajutat, muzica a fost mereu cel mai bun medicament. Si muzica chiar hraneste. Multa vreme nu am inteles eu treaba asta, ma bucur ca am descoperit-o. Cand spun cuiva "ma hranesc cu muzica" se uita la mine de parca as zice "mananc cacat". Acum nu ma mai obosesc sa le explic, doar imi pare rau pentru ei si le zambesc :) Am învăţat că indiferent cât de mult suferi, lumea nu se va opri în loc pentru durerea ta. Timpul lor continua, vietile lor continua. Doar timpul tau se opreste. Pur si simplu inceteaza sa mai existe. Cateodata le opresc pe toate. Toate ceasurile, si le dau drumul dupa ce muzica ma vindeca. Am învăţat că dacă doi oameni se ceartă, nu înseamnă că nu se iubesc, dar nici faptul că nu se ceartă nu dovedeşte că se iubesc. Am învăţat că viaţa îţi poate fi schimbată în câteva ore de către oameni care nici nu te cunosc. Am învăţat că şi atunci când crezi că nu mai ai nimic de dat, când te strigă un prieten vei găsi puterea de a-l ajuta. Am invatat ca daca cineva are "ochi" te poate invata in foarte putin timp si iti poate da cel mai bun sfat. Asa cum am primit eu "Cristina, sa nu te umanizezi niciodata!" And the dealer wants you thinking That it's either black or white. Thank God it's not that simple In My Secret Life

Niciun comentariu: