luni, 31 august 2009

x


Deci cand aveam 18 ani m-am indagostit la prima vedere. Imi place mie sa incep cu "deci" :)) si cum ziceam m-am indragostit la prima vedere. El avea 21. Eram in alt oras in vacanta. De ceva vreme imi tot faceam vacantele pe acolo cu o prietena. Cand l-am vazut prima oara asa in treacat din masina, si de la spate :)) mi s-a parut cel mai urat baiat ever. Apoi, intr-o zi, intr-un bar, intra el. Cunoscandu-i pe cei de la masa mea, a venit sa ii salute. Cand a facut cunostinta cu mine, cand a intins mana sa se prezeinte ... ei bine ... eu nu am mai auzit nimic, nici muzica, nici lume, nici galagie, decat numele lui :)) nah .. 18 ani, el ochii albastrii .. tipic. Intrebam apoi mirata si indignata, asta dupa ce mi-am recapatata glasul, de ce s-a oprit muzica :)) ani de zile s-a facut misto de mine pe chestia asta. Mereu cand ieseam cu un tip eram intrebata de prieteni daca s-a mai oprit muzica. Din pacate nu s-a mai oprit niciodata. Am iesit de cateva ori cu el in oras. Era pff minunat, pluteam da da da chiar pluteam :D si intr-o zi dintr-o neintelegere, el s-a dus la intalnire intr-o zi si eu in alta zi. Ala a fost sfarsitul :)) tragic nu? de kkt :)) dar nah eu orgolioasa, apoi s-a terminat vacanta si am plecat la Bucuresti ravasita. Tipul asta a fost cea mai tare experineta traita vreodata, si singura de altfel. Si ... zilele trecute navigand pe netlog dau de un tip cu numele lui, clar nu am uitat cum il cheama nici macar numele de familie sau cand e ziua lui :)) Nu avea poza dar numele corespundea, ziua nasterii la fel. Si, ii trimit mesaj, zic ... locatia x? :)) Si culmea azi imi raspunde DAAA :)) toata ziua am fost cu zambetul pe buze doar stiind ca e el si ca pot vorbi cu el. Nu stiu daca e in Bucuresti, daca e cu cineva, daca ... dar nici nu ma intereseaza.
Scop pentru urmatoarele zile: intalnire cu dragoastea la prima vedere.

Niciun comentariu: