duminică, 12 septembrie 2010

Regula nr 2


Nu-mi plac oamenii care nu fumeaza si nu beau cafea. Iubesc sa fumez si iubesc cafeau. Mai ales dimineata, nu gasesc placere mai mare decat asta.
Nu inteleg oamenii care fumeaza si nu beau cafea. Mi se par dubiosi.
Sunt foarte filingoasa cu tigarile,
brichetele,scrumierele,tabachera ... tot ce tine de fumat. Intotdeauna au fost pretioase pt mine. Imi place cand un barbat are un miros de parfum amestecat cu miros de tutun. Nu cred ca exista pt ei un miros mai atragator, mai incitant.
Am ajuns la concluzia ca nu imi plac barbatii care nu fumeaza si nu beau cafea. Nu imi displac, dar nici nu ii vreau in preajma mea in cadrul oricarui tip de relatie. Cu cine as imparti dimineata cafeau si primele 20 de min de placere din ziua ce abia a inceput? Cu cine as bea o cafea la munte, intr-o zi din saptamana, fugind de Bucuresti? Cu el,nu? Si daca el nu e fan ca mine, atunci e sec. Nu-mi place. Am incercat, ca nah pana nu incerci ceva nu stii daca iti place sau nu. Si nu mi-a placut deloc. Eu insetata dupa cafea si tigari, si el nu. Bleahh! Urat rau.
Nu vreau sa mai inteleg lucruri, nu vreau sa mai fiu nevoieta sa fac lucruri care imi sunt mie foarte dragi, cu prietenii mei. Vreau sa le fac cu el.
Deci regula nr 2 - daca nu bea cafea si nu fumeaza - atunci abandon.

2 comentarii:

No Mo' spunea...

:) Zambesc. Atat. Esti nostima.

smile with me spunea...

Am si eu piticii mei :D