vineri, 8 ianuarie 2010

Liniste


Inainte de Craciun, ma intreaba un prieten ce-mi doresc. Stau, ma gandesc si zic kkt nimic. Eh cum nimic? Da ba, nimic! Trece Craciunul, se apropie Revelionul. Acelasi prieten ma intreaba ce-mi doresc de la noul an. Zic, frate esti cumva vreun reporter cu intrebari de kkt? Care e faza? Nu imi doresc nimic. El ca nuuuu toti vor ceva gen sa se lase de fumat, de baut, sau un job mai bun sau ceva acolo. Zic da bine, liniste - asta imi doresc. A fost un an zbuciumat si atunci asta vreau liniste. Eh, si cum era mult mai bine daca stateam linistita pe curu meu si o ardeam fara dorinte, pe 1 ce sa vezi? Otita direct, gen ma trezise durere. Hahaha pe langa durere, urechi infundate. Ia de aici liniste :)) dupa cateva ore, ce se intampla? mi se fute placa de sunet de la laptop. eeee las-o mah!!! gata am inteles!!! am destula liniste merciii. Ei bine NU, a2a zi mi se fute si telu . E ia frate de aici liniste. Azi e 8, urechile inca infundate. Inca liniste :))) E cum asa ceva? Nu era gen muuult mai bine daca nu imi doream ceva? Dar eu nuu, ma iau dupa ala, ca deh orice om isi doreste ceva. Deci la mine s-a terminat cu dorintele. Sa moara dorintele, toate! Cineva acolo sus tare se amuza pe seama mea. Good for you!

2 comentarii:

Andy spunea...

=)) =)) liniste a?

smile with me spunea...

deci abia acum am inceput sa aud, gen bine :)) pana acum am avut ce mi-am dorit ... liniste :))