vineri, 2 octombrie 2009

WTF?!?


De 2 zile sunt intr-o mirare continua. Deci cum sa fii asa? Asa cum? Asa ca tipul cu care am schimbat 2 mesaje, dupa care am ajuns la concluzia ca nu are haz si nu am mai continuat. Mare nesimtire din partea mea, evident. Asa ca ma trezesc cu primul mesaj dubios :"nu mai rasp. draga, te crezi mare printesa...auzi, mi se pare ca te-am vazut azi,nu sunt sigur ca erai tu ca poza nu e prea clara,poate m-am inselat. dupa aia mi-am dat seama ca trebuia sa te ciupesc si sa strig Cristinaaa....daca te intorceai si luam o geanta-n cap inseamna ca tu erai"
Total neinteresant, m-am gandit eu ca e o ultima incercare de a vorbi cu mine. A esuat normal. Neprimind replay cred ca l-am calcat pe mica coada si a trimis urmatorul mesaj: "am dat inapoi si am numarat...sunt 6 (sase) mesaje la care nu mi-ai rasp, din ce esti facuta fata,din fier si inima ti-e de gheata ca altfel nu se explica, tie cand ti-a murit cineva din jurul tau ,un prieten,o ruda, ti-a dat macar o lacrima sau nici macar nu te-ai dus sa-l vezi... ce fiinta a crescut parintii tai"
Hmmmm ... ma gandesc eu ... omu e pus pe treaba, nu renunta, deja apeleaza la chestii diabetice. Oricum comparatie e de vis. Nu aveam cum sa-i mai raspund acum, gen ii dadeam apa la moara :))
Dar, cum nu asteptam deloc chiar :)) mai primesc un mesaj, poate cel mai tare mesaj ever: " se pare ca nu exista leac pt tine, esti din gheata toata,mai repede stai singura decat cu cineva... sau poate ca acel cineva trebuie sa aiba toate calitatile din lume +bani ,masini ,vile ca sa aiba atentia ta...de astazi viata ta se va schimba, eu iti doresc sa ai parte de singuratate toata viata ta si toti barbatii sa te ocoleasca cum ai facut si tu cu mine, altfel sa li se intample rele mari si tie si lor,eu sunt un baiat care nu s-a tinut de prostii si care a adunat numai ce este bine in viata ,asta e, in loc sa ti se schimbe viata in bine ti se v-a schimba in rau, o sa cunosti puterea mea... imi pare rau "
PUTEREA lui? Oare cam ce putere? Gen Harry Potter? sau gen Don Juan? Lasand gluma, da-o mah in plm cum sa fii asa? Esti fucking retard? :))PUTEREA lui :)) eh nu pot sa cred asa ceva.
Si vorba unui preten " si crezi ca asta e tot?" ei bine nu :))cum nu? ei bine nu. mai primesc si un ultim mesaj sper :)) :"am trimis poza ta la prietenul meu din USA, e inginer la Boeing si e cu biserica foarte tare, face controale in toate aeroporturile din lume unde au avioane Boeing si participa la intalniri cu inalte fetze bisericesti pe unde se duce... o sa se ocupe de tine , acum nu crezi,dar o sa vezi mai incolo (ai grija ca nu mint) pacat de tine"
Du-te bai nene :)) chiar ai tu un preten in USA?:)) care sa mai fie si inginer la Boening? hmmmm si omu mai e si tare cu biserica ha? :)) Cel mai bun preten al tau nu? ursuletul de plus? transformat peste noapte in plm :))))
Concluzie ... abia astept sa cunosc PUTEREA lor, se pare.

7 comentarii:

Andy spunea...

Ahahahaha, absolut genial, made my evening =)) "Feel my allmightiness bitch!" =)) e bine ca exista si d-astia totusi, hai sa fim seriosi! Viata ar fi mult mai trista fara ei =))

Andy spunea...

Auzi fata-cu-inima-si-sufletul-de-gheata, incep sa cred ca eu sunt singurul tau cititor :)) sau e cu rusine la lasat comentarii aici?

smile with me spunea...

nush daca esti singurul sau nu, bine ca esti oricum :))
da clar, viata ar fi trista fara el, fara ei :))

CMIDP spunea...

deci unii cred ca trebuie invatati cu care mana tin mouse-ul si cu care se masturbeaza caci se pare ca ceva se urca la cap si comploteaza acolo destul de serios

Andy spunea...

Da da, vorba cantecului: ce bine ca esti, ce bine ca sunt nu? =))

No Mo' spunea...

Vezi daca stai pe site-uri naspa? Cunosti tot felul de dubiosi :))

smile with me spunea...

Da da da, motiv pt care multa vreme nu am mai intrat ... de frica :))