sâmbătă, 5 aprilie 2008

do u still belive?


- Da’ cine are inima?
- Noi, oamenii.
- Tu ai inima?
- Da.
- Iubesti?
- Da.
- Pe cine iubesti tu Stefania?
- Pe stefania.
- Eu ti-am pus tie niste intrebari. Tu ai sa-mi pui mie niste intrebari? Ia intreaba-ma!
- Cum te cheama?
- Pe mine ma cheama Eduard.
- Si… cum te striga?
- Cine sa ma strige?
- Prietena ta.
- Puiu’ sau puiutu’ ma striga…
- Si cati ani ai?
- 29.
- Si ce nume de familie ai?
- Barescu.
- Aaa… Si… Cine e prietena ta?
- O cheama Madutu!
- E frumoasa?
- Foarte frumoasa.
- Cati ani are?
- 21.
- E inteligenta?
- E foarte inteligenta!
- E sensibila?
- E foarte sensibila!
- Ce culoare au ochii ei?
- Caprui spre negru.
- De ce iti place de ea?
- Pentru ca o iubesc!
- De ce o iubesti?
- Pentru ca o iubesc!
- Ce ti-a adus tie Mos Nicolae?
- Ce mi-a adus mie Mos Nicolae?
- Da!
- Nu mi-a adus nimic.
- Ti-a adus un bat?
- Nu mi-a adus bat.
- Da’ ce… Dulciuri?
- Nu!
- Da’ un avion ti-a adus?
- Nu, nu, nu si nu!
- Dar un radio?
- Nu.
- Un bloc?
- Nu.
- Ai fost cuminte?
- Tu ce zici? Am fost cuminte sau nu am fost cuminte?
- Sigur a fost cumnte fiindca e mare! Asa e?
- Asa e…
…………
- Uite ati aflat si despre mine… Ati aflat si despre iubita mea… Ia spune tu ai un mesaj pentru iubita mea? Vrei sa-i spui ceva? Ca o iubesc mult?
- Da.
- Mult, mult?
- Da.
- Pana la Doamne Doamne si inapoi?
- Da.
- Sigur?
- Sigur, sigur.
- Esti tu convinsa ca eu o iubesc dint tot sufletul si din toata inima?
- Da.
- Cat de convinsa esti?
- Sunt convinsa …
- Da? Da’ tu crezi ca ea ma iubeste pe mine?
- Da.
- De unde stii ca ma iubeste?
- Stiu… Asa mi-a spus Mos Craciun …
- Asa ti-a spus Mos Craciun?
- Da…
- Si ce ti-a mai spus Mos Craciun despre ea?
- Intr-o lume in care ne iubim… si tu ma stii… mai… mai ma vrei… iar eu… eu te privesc si imi ajunge… te simt si nu ma satur… te am si te mai vreau… si te mai vreau… si te mai vreau…
Eu sunt o fereastra deschisa… pentru zborul visurilor noastre… te iubesc pana la Doamne-Doamne si inapoi… de un infinit de ori…
Intr-o lume in care ne iubim… si tu ma stii… mai… mai ma vrei… iar eu… eu te privesc si imi ajunge… te simt si nu ma satur… te am si te mai vreau… si te mai vreau… si te mai vreau…

just listen

Niciun comentariu: